Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) érvényesek az D-LINE FASHION Divattervező, Ruhaipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1121 Budapest, Árnyas út 38-40/J. II/1., telephelye: 1065 Budapest, Hajós utca 7., cégjegyzékszáma: 01-09-270307, adószáma:  25354825-2-43, statisztikai számjele: 25354825-7410-113-01 (továbbiakban: HRVT) által üzemeltetett hrvt.hu weboldalon (továbbiakban: Webáruház) keresztül a vásárló (továbbiakban: Vevő) által történő regisztráció vagy bármely megrendelés esetén.

 

D-LINE FASHION Kft.

levelezési cím: Budapest, Pf

email: webshop@hrvt.hu

cégjegyzékszám/bíróság:

Fővárosi Bíróság Cégbírósága, 01-09-270307 

https://hrvt.hu/

 

Telefon: (06-1) 249-57-71

Ezen a telefonszámon hétköznap 11-19, szombaton 12-18 óra között nemcsak rendelhet, hanem a

megrendelésével kapcsolatos minden kérdésére is készséggel válaszolunk.

adószám: 25354825-2-43

Regisztráció

A HRVT a Webáruházon keresztül megrendelést csak regisztrált vevőktől fogad el, a regisztrációhoz szükséges, hogy a Vevő a regisztráció során a HRVT által kért valamennyi adatot hiánytalanul megadja. A regisztráció során a Webáruház figyelmeztető üzenetben tájékoztatja a Vevőt, ha adatait hiányosan adta meg, és a sikeres regisztrációhoz helyesbítés szükséges.A HRVT-t a regisztráció vagy megrendelés során a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért felelősség nem terheli.Regisztrálni lehetséges a megrendelési folyamat során, vagy a vásárlást megelőzően a Webáruház felső fejléc sorában található “Regisztráció” menüpontot választva az adatlap kitöltésével. A regisztrációval a Vevő az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul. A regisztrációval egyidejűleg a Vevő hozzájárulhat ahhoz, hogy részére a HRVT email-ben, SMS-ben, vagy postai úton ajánlatokat, reklámküldeményeket küldjön.A HRVT Webáruházában kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak, a regisztrációval a Vevő akként nyilatkozik, hogy 16. életévét betöltötte. 

Megrendelés
A Vevő a megrendelését a Webáruházban a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezésével, belépés vagy regisztráció után, a fizetési mód és szállítási mód kiválasztását követően  a “megrendelés elküldése” gomb használatával tudja leadni. A “megrendelés elküldése”-vel a Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik a HRVT felé. A megrendelés során a Vevő a rendelésre vonatkozó adatokat bármikor javítani tudja, pl. a kosárban a mennyiség változtatásával, termékek hozzáadásával vagy törlésével stb. Ha a Vevő a regisztráció során megadott címtől eltérő címre nem tud szállítást kérni jelenleg. A megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legkésőbb 12 órán belül a HRVT a Webáruház által generált automatikus email üzenetben visszaigazolja a Vevőnek a szerződési jognyilaktozatának beérkezését. Ez a visszaigazoló email üzenet kizárólag a megrendelés HRVT-hoz történt beérkezését és sikeres rögzítését nyugtázza.

 

Előfordulhat, hogy a HRVT – a megrendelés visszaigazolása ellenére – a megrendelt terméket készlethiány miatt vagy más okból csak később tudja szállítani, vagy egyáltalán nem tudja szállítani. A HRVT nem vállal felelősséget a késedelmes vagy elmaradó szállítás miatt esetlegesen felmerülő semmilyen kárért. Utánvétes fizetés esetén a HRVT értesíti a megrendelőt a fenti okokról, és kéri a megrendelő visszajelzését a megrendelésról. Bankkátyás fizetés esetén az értesítéssel együtt a kifizetett vételárat visszautalja, amennyiben a terméket nem tudja szállítani. Az egyes termékek lényeges tulajdonságait és árát a termékek terméklapjai tartalmazzák.

 

A Webáruházban feltüntetett árak magyar forintban, illetve Euróban annak megadva és tartalmazzák az ÁFÁ-t. A HRVT az árváltoztatás jogát fenntartja, azonban ez nem érinti a már visszaigazolt megrendeléseket melyekre a visszaigazolásban rögzített ár vonatkozik. Az Euróban meghatározott árak a K&H Bank napi középárfolyamán kerülnek elszámolásra. Az árfolyam naponta frissül.

A HRVT mindent megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a HRVT nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron szállítani. A HRVT nem felelős a Webáruházban közzétett árazási vagy egyéb hibákért és az ezekből esetlegesen eredő bármilyen kárért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. 

Utánvétes fizetés esetén a HRVT értesíti a megrendelőt a fenti okokról, és kéri a megrendelő visszajelzését a megrendelésról. Bankkátyás fizetés esetén az értesítéssel együtt a kifizetett vételárat visszautalja.

 

Szállítási információk, a szállítás díja
Házhozszállítás futárszolgálattal

A Webáruházban megrendelt termékeket a HRVT logisztikai partnere, a

FÜRGEFUTÁR.HU Kft. (a továbbiakban: Fürgefutár)

Székhelye, postacíme, ügyfélszolgálat címe: 1077 Budapest, Wesselényi utca 28.

Cégjegyzékszám: 01-09-946845 (nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága)

Adószáma: 22966331-2-42

Telefon: 06-1-900-96-69

E-mail: info@furgefutar.hu

Honlap: https://furgefutar.hu/

A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a Fürgefutár ügyfélszolgálati telefonszámán: 06-1-900-96-69, e-mailben info@furgefutar.hu email címen, vagy a info@furgefutar.hu webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről. Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második és harmadik kézbesítési kísérlet díjmentes. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a Fürgefutár központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható. A Fürgefutár csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldmény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a futárszolgálat munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.

Csomagpontban való személyes átvétel

 

Ha az első kézbesítés meghiúsul, a Fürgefutártól kérhető a csomag CsomagPontba történő szállítása. A megrendelt áru CsomagPontba történő megérkezésekor email-ben a Fürgefutár értesítést küld a Vevőnek, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Az értesítést követően nyitvatartási időben a csomag 4 munkanapon keresztül átvehető, ennek lejárta után a csomagot külön jelzés nélkül a Fürgefutár visszaszállítja a HRVT részére. A csomagpontban való átvételről bővebb információ itt található: www.csomag.hu

Átvétel megtagadása esetén a Fürgefutár nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaküldi a HRVT részére.

Küldemény nyomon követése:

A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.furgefutar.hu weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 8.00 – 17.00 óra között a Fürgefutá alábbi számán: (+36 1) 900-96-69

 

Csomagátvétel

A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el a HRVT címére a jegyzőkönyvet, és a HRVT pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

A házhozszállítás határideje

Belföldi szállítási határidő: 3-5 munkanap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket a HRVT csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt. A házhozszállítás díja:50 000 Ft feletti rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes.

A házhozszállítás díja, amennyiben a rendelés értéke a 50.000 Ft-ot nem haladja meg, akkor a felületen elfogadott szállítási árral egyezik meg.

 

A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a HRVT külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő. Abban az esetben, ha a Vevő a HRVT-nél (06-1) 249-57-71 telefonszámon külön kéri, hogy rendeléseit egyben kezeljéka HRVT lehetőség szerint teljesíti a Vevő erre irányuló kérését. 

 

Fizetési információk, lehetőségek

A Webáruházban bankkártyás vagy utánvétes fizetésre van lehetőség, mely lehtőségek közül a Vevő a megrendelési folyamat során választhat. A házhozszállítás díja a választott fizetési módtól is függ, a díj a megrendelési folyamatban a Vevő számára feltüntetésre kerül. A vásárlási utalványokat és a nyereményből származó beépített kedvezményeket mindkét fizetési mód esetén felhasználhatóak.

 

Fizetés bankkártyával

A Webáruházban a Vevő online, bankkártyával is fizethet a Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.; nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-048552; adószám: 25353192-2-43, Közösségi adószám: HU25353192; tevékenységi engedély száma: H-EN-I-1064/2013), mint elektronikuspénz-kibocsátó intézményen keresztül. A Kibocsátó a Barion Payment Zrt végzi az e-pénz kibocsátását, a Barion számlák nyilvántartását, az e-pénzzel kapcsolatos fizetési műveletek végrehajtását és az e-pénz visszaváltását, mint pénzügyi szolgáltatást.

 

Ennek a fizetési módnak az igénybe vételéhez a megrendelési folyamat során a „bankkártya” lehetőséget kell választani, majd a Vevő a pénztárból átirányításra kerül a pénzügyi művelet feldolgozását végző www.barion.com oldalára ahol a fizetés történik, melynek során a bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett a bankkártya ellenőrző kódjának megadása szükséges. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A vevőnek a bankkártyás fizetéshez regisztálnia kell a www.barion.com oldalon és az e.pént kibocsátójának a szerződési feltlteleit el kell fogadnia.

A bankkártyás vásárlási lehetőség a teljes a HRVT kínálatra vonatkozik.

Bankkártyás fizetési mód választása esetén a tartósan fennmaradó készlethiány miatt kifogyott termékek rendelési értékét, illetve az esetlegesen visszaküldött termékek értékét a Vevő által a fizetéshez használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírjuk (az elállási jogról szóló rendelkezések figyelembe vételével). A bankkártyás fizetés választása esetén a leadott rendelésekben a HRVT utólag nem tud módosítani! Fizetés utánvéttel

Utánvétes fizetés

Ha a Vevő az utánvétes fizetési módot választja, akkor a HRVT a csomagot utánvétes ajánlott küldeményként küldi el a Vevő által megadott címe. A Vevő a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak.

 

Csere- és visszavásárlási lehetőség, elállási jog
A HRVT minden termékére teljes körű csere - és visszavásárlási lehetőséget biztosít az alábbiak szerint: Elállási jog

Amennyiben a HRVT által küldött termék nem nyerné el a Vevő tetszését vagy bármely más okból így dönt, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevőnek a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni (letölthető a www.http://hrvt.hu/ linkről) a HRVT-hez email üzenetben a webshop@hrvt.hu email címre, vagy postai úton az D-LINE Fashion Kft. 1065 Budapest, Hajós utca 7. címre.

 

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természtes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg. Ha a Vevő eláll a vásárlási szándékától (a szerződéstől), a HRVT haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő a HRVT által felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott.) A visszatérítés során a HRVT az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a HRVT mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. A HRVT utánvétes rendelés esetén postai úton – a Vevő megrendelésében rögzített névre és címre – küldi vissza a visszafizetendő összeget, bankkártyás fizetés esetén arra a bankszámlára utalja vissza, amelyről kifizetésre került a termék.

 

A Vevő köteles a HRVT számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni az alábbi címre: D-LINE FASHION Kft. (1065 Budapest, Hajós utca 7.) (utánvétes, illetve portós csomagot a HRVT-nek nem áll módjában átvenni). A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza HRVT részére, azon jelölve a visszaküldés okát, hogy ezzel is meggyorsítsa a visszavételezés folyamatát. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben a HRVT a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható. Amennyiben a Vevő rendelési összeghez kötött kedvezményt vesz igénybe, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre.

 

Cserelehetőség

Csereigényét a Vevő a Webáruházban a rendelési folyamat során feltüntetheti, vagy telefonon megrendelheti a kívánt termék(ek)et az eredeti rendelésiszám megadásával. A cserecsomagot természetesen újabb szállítási költség felszámítása nélkül szállítja ki a Vevőnek a HRVT kivéve, ha az adott csomagból minden terméket visszaküldött, mert ez utóbbi esetben a postaköltség Vevő részére történő visszatérítése automatikusan megtörténik.  

 

Szavatosság, jótállás

Kellékszavatosság

A Vevő a HRVT hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) szabályai szerint közvetlenül a HRVT-vel szemben.A Vevő a kellékszavatosság érvényesítése körében válsztása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a HRVT számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a HRVT költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a HRVT adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat (6) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő a számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket a HRVT-től vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vevő - választása szerint - az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. A gyártó, forgalmazó (HRVT) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak (HRVT-nek) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. A Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti. Jótállás Hibás teljesítés esetén a HRVT a 151/2003. (IX.22) Kormányrendelet alapján jótállásra köteles a jogszabály 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában. A jótállásból eredő jogait a Vevő a fogyasztási cikk részére történő átadásától kezdődő 1 éves időtartamon belül gyakorolhatja. A HRVT jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási jeggyel, valamint a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszaatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A vásárlást követő 3 munkanapon belüli meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a HRVT a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesíti. A Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

A szavatossági és jótállási igények intézése

A HRVT a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

Ha a HRVT a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni.

A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Vevő a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.Ha az HRVT a Vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vevőt.A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

A HRVT a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

 

Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek

Panasszal, szavatossági vagy jótállási igénnyel kapcsolatban a HRVT Vevőszolgálata áll a Vevők rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

HRVT Vevőszolgálat

1065 Budapest, Hajós utca 7.

telefon: (06-1) 249-57-71, email: webshop@hrvt.hu

A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet a HRVT a lehető legrövidebb időn belül elbírál. A Vevő jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy a HRVT székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez, továbbá követelését bírósági úton is érvényesítheti.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 1088 Budapest, József körút 6.;Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1-210-4677 

Budapesti Békéltető Testület1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86Telefon: 06 (1) 488 21 31 

 

Vegyes rendelkezések

Az akciós termékeket a HRVT kizárólag interneten vagy telefonon történő megrendelés útján értékesíti, postai úton akciós terméket megrendeli nem lehet. A HRVT csak a háztartásban általában használatos mennyiségre vonatkozó megrendeléseket teljesíti. A Webáruházban megjelenített valamennyi tartalom (termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja a HRVT. Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszororítása vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így az tilos. A HRVT kizárja a felelősségét a Webáruház használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy a Webáruház használata során felmerülő bármely kárért. A Webáruház használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal. A HRVT és a Vevő között létrejött valamennyi szerződés nyelve a magyar.

A HRVT fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései irányadók.

Érvényes 2016. július hó 29 napjától

 

D-LINE FASHION Kft.


Vissza az oldal tetejére